Můj student - moje reklama

Mám syna s několika problémy jako je dislexie, Aspergrův syndrom a mnoho dalších. Už byl začátek června a můj syn měl pětku z anglického jazyka. Nikdo mého syna nechtěl vzít na doučování , že prý je pozdě. Poté jsem dostala kontakt na Pana Shahida Mahmooda. Bylo to velice příjemné setkání a můj syn se kupodivu cítil skvěle . Pan Mahmood mluvil o tom , že může mít i jedničky v Anglickém Jazyce a já si myslela ,že si dělá legraci. Můj syn začal chodit dvakrát týdně a během třech neděl se naučil tolik , že mu učitelka dala čtyřku a prošel. Během prázdnin chodil nadále a minulý rok od září 2015 do června 2016 měl jen samé jedničky. Ani jedinkrát v celém roce nedostal dvojku. Navíc se k tomu zlepšil v ostatních předmětech. Můj syn má sebedůvěru a je naprosto šťastný. Přístup Pana Shahida Mahmooda se nedá srovnat s ostatními. Vřele doporučuji školu Conversation Center kde nemožné je možné . Nejsem sama , potkala jsem osobně několik maminek , které měly úplně stejný názor. Za tuto službu mohu poděkovat jen samotnému Shahidu Mahmoodovi . Děkuji.

Dnes už jsem v cizině a angličtinu používam celý den a nikdy jsem neměla problém se dorozumět s cizinci z celého světa . To byl sen mojí matky , že bych se dokázala dokonale domluvit v Anglickém Jazyce . Já , kterou nebavilo nic jiného , než muzika , tanec a zábava. Byla jsem na střední škole , začátek druhého ročníku. Škola byla pro mě úplně na posledním místě . Učitelé ve škole byli nuceni dělat svou práci a já je neměla moc ráda. Jednoho dne mě má matka přihlásila k Panu Mahmoodovi. Od první chvíle jsem se cítila dobře. Pana Mahmooda zajímalo vše a jeho znalosti byly až mimořádné . To nebylo učení jako ve škole. Hodiny mě bavily a najednou mi angličtina šla. Určitě znáte ten pocit , kdy nesnášíte svůj věk za to , že musíte chodit do školy. Já v tom věku najednou byla nadšená. Pan Shahid mě učil jak se mám učit. To jsem ješte předtím nikdy neslyšela . Poslední tři roky jsem chodila do školy moc ráda . Všechno mi šlo , obzvlášť anglický jazyk . Udělala jsem maturitu z angličtiny hravě a hned jsem našla díky své angličtině práci .Poté jsem se přihlásila k práci v cizině a to také bylo raz , dva . Vřele doporučuji tuto školu , která Vám změní přístup k životu. A to doslova.

Stará 55 letá žena , která se nikdy neučila Anglický jazyk. Dostala jsem kontakt na Pana Shahida . Před schůzkou s ním jsem nikdy nevěřila, že se někdy něco naučím . Ptala jsem se zda mohu být jeho student . On se usmíval a řekl : ,,Proč ne?". Začala jsem k němu chodit dvakrát týdně a naučila jsem se anglickou abecedu a další základy. Jeho přístup je úplně jiný , angličtina mi šla skvěle. Prvně mě naučil číst, poté postupně mluvit. Díky němu jsem dnes schopná číst anglické knihy na úrovni B2. Cestovala jsem po Americe , to byl můj sen . Nedělá mi problém mluvit ani rozumět. Doporučuji vřele Pana Shahida Mahmooda , je to velmi milý člověk a jeho trpělivost a velice zajímavý styl učení obdivuji , klobouk dolů.

Můj syn v patnáctém věku . Samé problémy , úcta na bodu mrazu a nevěděla jsem jak na něj. Neměl žádnou motivaci a já mu dokázala najít cestu. Byla jsem rozvedená a jeho otec mu přispíval k zhoršování . Když dostal pětku z angličtiny byla to třešnička na dortu .Moje kamarádka mi dala kontakt na Pana Shahida Mahmooda. Hned jsem si s ním dala schůzku a domluvili jsme se. Týden co týden se můj syn měnil . Pan Shahid působil na mého syna skvěle . Byl dobrý v angličtině a navíc se začal učit sám doma . Nikdy jsem ho neviděla , že by se učil sám soma .Chování mého syna je úplně jiné.Můj syn býval věčně naštvaný , drzý a negativní. Teď je pravý opak. Kde v dnešní době najdete takový přístup. Naprosto doporučuji obzvlášť takovým jako býval můj syn.

Před pěti lety jsem ukončila svoji kariéru a nastoupila rodičovskou dovolenou. Stále jsem žila v domnění, že jazykové dovednosti, které mám, mi stačí. Jenže jsem zjistila, že úroveň, kterou mám, je úroveň "falešného začátečníka". Nějak jsem nevěděla, co vlastně umím. Během života jsem absolvovala pár kurzů ve skupinách, ale stále jsem byla tam, kde na začátku. Neměla jsem motivaci. Konec rodičovské dovolené se blížil a já se měla ucházet o nové zaměstnání. Zjistila jsem, že mluvit anglicky je "běžná věc". Mému sebevědomí to moc nepřidalo. Řekla jsem si, že s tím musím něco udělat a tak jsem v Kamelotu vyhledala inzerát English Conversation. Kontaktovala jsem pana Shahida a domluvila si individuální schůzku. Moje úroveň se potvrdila. Ve skutečnosti jsem toho uměla velmi málo. Již při první hodině jsem získala velkou energii a chuť dostat se na úroveň "běžné věci" ba i výš. Začali jsme s angličtinou od začátku a já během prvního měsíce "světe div se" přečetla několik knížek v anglickém jazyce. Motivace udělala své a dnes čtu každý týden alespoň jednu knihu. Pokročila jsem o několik úrovní, nenechám se zaskočit nečekanou konverzací v anglickém jazyce. Získala jsem zpět svoje sebevědomí.

Pana Shahida vřele doporučuji. Pomohl mi v osobním i společenském životě a já mu tímto chci poděkovat. 

 Chtěli by jste začít a Angličtinou a nevíte jak, na koho se obrátit a která škola je tou vhodnou právě pro vás? Zkuste navštívit jazykovou školu Pana Shahida Mahmooda - Conversation Center. Z vlastní zkušenosti vím, že vybrat si toho správného učitele není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Sama jsem již několikrát začínala. Stále jsem se hlásila do začátečníků a po půl roce, kdy jsem na sobě nezaznamenala žádný pokrok, jsem učení vzdala. Vysvětlila jsem si prostě tím, že na jazyky nemám mozek. NO A? Vždyť jistě nejsem jediná...Za nějaký čas, kdy jsem zjistila, že opravdu budu nějaký jazyk potřebovat jsem opět hledala učitele. Obešla jsem několik škol s poptávkou individuálního přístupu, čekala jsem a rozmýšlela se. Pouze Pan Shahid mi na email neodpověděl, ale rovnou zavolal.Je mnohem složitější rovnou odpovídat na otázky, než odpovědět na email až budu mít čas :-).... Hned jsme se domluvili na první hodině a já s trémou vyrazila. Z první hodiny jsem odcházele nadšená s přesvědčením, že tentokrát neuteču. Po pár hodinách, které jsem absolvovala, umím víc než v jiných školách za několik měsíců. Individuální a hlavně lidský přístup Pana Shahida doporučuji všem, kteří chtějí již naposledy začínat. Sama jsem tomu moc nevěřila, ale z hodin odcházím nabitá pozitivní energií a co se týká angličtiny vždy o kousek dál vysněnému snu MLUVIT ANGLICKY :O)...

1/2  

Co znamenají čísla? 2691 za 5670? Dva tisíce šest set devadesát jedna slov za pět tisíc šest set sedmdesát minut. (2430 minut výuka s panem učitelem a 3 240 minut samostudium - celkem 5670). Za dvě minuty a deset sekund jedno zapamatované slovo. Je to málo, nebo ne? Jak to máte VY?

Nedělní dopoledne zábavně

"Věro, dobrý den. Jak se máte?" To jsou první slova, která vždy zaznějí na uvítanou od pana učitele angličtiny pana: Shahida Mahmooda. Pan lektor k nám do rodiny jezdí pravidelně každou neděli ráno a tráví u nás třičtvrtě nedělního dopoledne. Přes týden to nestihnu a tak mi Pan učitel vyšel vstříc s časovou nabídkou. Nejdříve nastupuje na výuku syn a pak já. Výuka probíhá vždy v jiném obsahu. To aby člověk nezlenivěl, výuka byla pestrá a člověk byl vždy ve střehu.


Dosavadní výuka

Domácí úkoly a vyplňování zbytečných textů - neexistuje. Domácí úkoly , vyhledávání slov na internetu - neexistuje. Když jsem před devíti měsíci reagovala na inzerát z Kamelotu s nabídkou výuky AJ, měla jsem úplně jinou představu o průběhu výuky.Jsem člověk, kterému již po sedmnácté bylo 23, ve škole jsme probírali pouze ruský jazyk. Doma mě straší asi tak 8-10 anglických učebnic, které jsem si vždy musela koupit k novému kurzu Angličtiny, které jsem v průběhu let zkoušela. A výsledek? K loňskému roku cca 500 slov a roztřesená kolena, když mě někdo v Praze oslovil s otázkou na vysvětlení cesty.


2/2

Profesionální přístup je základ

Sofistikovanost a praxe Pana lektora v kombinaci se správnou dávkou humoru, profesionálním přístupem, skvěle zpracovanými podklady k učení a propracovanost obsahu hodin je prostě perfektní kombinace. Vše se vším souvisí. Nic nelze ani vynechat, ani zapomenout. A pokud se tak stane uslyšíte: "první strana, vlevo dole, měli jsme to v říjnu - tam ten výraz je". A je to pravda. Není použita ironie, není arogance, jako jsem zažila na některých kurzech - je to zájem naučit. Víra ve Vaši snahu a píli, pochvala a podpora - to vše najdete u Pana učitele. Právě tento přístup a průběh hodin jsou pro mě obrovským hnacím motorem (motivací) do dalších hodin s angličtinou.

A jaký je posun za devět měsíců?

Dnes jsem na nějakých 2690 slovech slovní zásoby. Což je o 2190 více než před devíti měsíci. Přečetla jsem jedenáct knih v angličtině, což je 10x více, než za celý předchozí život. V Praze v komunikaci s cizinci najednou rozumím více slov a dokonce na konferencích si občas mohu sundat sluchátka s překladem textu - a představte si JÁ OBČAS ROZUMÍM. Mám obrovskou radost. 

Do poloviny července jsem jsi myslela, že já a Angličtina k sobě nikdy nenajdeme cestu. Ve třetí třídě jsme se začali angličtinu učit a vyučující bohužel neuměla dětem předat znalosti. Mít hodinu na malé škole znamenalo spojené předměty a v našem případě třetí + první třída. Učit se něco nového zároveň s prvňáčkama není snadné, nedalo se nic naučit. Čtvrtá třída - nová paní učitelka, která se učila anglický jazyk v cizině, ovšem stačilo jí napsat pouze výslovnost a občas něco přečíst. Hodiny byly sice formou hry, ale hrát stále dokola hru ,,pane vlku kolik je hodin?", nás nikoho nebavilo. Pátá třída opět nová učitelka, se kterou jsme se naučili alespoň nějakou novou látku. V 6. třídě byl zlom, jiná škola, více dětí (ve třídě nás bylo tolik, jako předtím v celé škole) a učitelka byla skoro celý rok nemocná, takže od 6. do 9. třídy jsme polovinu roku měli suplování, nebo jsme psali testy na počítači. V 8. třídě jsem dělala reparát- nikdo mi neřekl, že bych mohla mít nějaké doučování a mé marné prošení rodičů bylo k ničemu. Na řadu přišla střední škola. Profesorka, u které prošel tahák položený na lavici či mobil pod lavicí, všichni prošli a nikdo nic neřešil. Další ročník jsme měli profesorku, která neuměla ani výslovnost základních slov a opět jsem měla stejný problém a věděla jsem, že to nezvládnu a budu dělat reparát. Zlom nastal ve chvíli, kdy se táta dozvěděl o panu Shahidovi a vzal mě s sebou, abych se konečně něco naučila. Jsem neuvěřitelný trémista a strach byl obrovský. Kladla jsem si otázky plné strachu. Vezme mě? Neřekne, že to nemá cenu? Jsem vůbec schopna něco říct? Nic z toho se nestalo, první dojem byl úžasný! Tréma sice byla, ale slyšet, že se to dokážu naučit, bylo nádherné. Neuměla jsem skoro nic a když jsem sama přišla na hodinu, uchvátil mě ten přístup od pana učitele. Nikdy předtím jsem se tak netěšila, že půjdu na angličtinu a že se budu moci učit. Na konci roku jsem prosila učitelku ve škole, aby mě nechala projít do dalšího ročníku, ale asi nechtěla, a taky mě nepustila. O letní prázdniny, zhruba po 45 dnech, co jsem docházela na angličtinu k panu Shahidovi, jsem si uvědomila, že se musím začít učit a změnit svůj život k lepšímu. Od té doby jsem se učila každý den a snažila se, abych zvládla zkoušku z angličtiny a prošla. Nechtělo se mi odejít a rodiče chtěli, abych docházela jen kvůli zvládnutí reparátu. Najednou nastal den D a všechna ta tréma z prázdnin byla pryč. Žádný strach jsem nepociťovala a zkouška mi přišla neuvěřitelně snadná a já opět prošla. Díky za to, že si rodiče uvědomili, že to je k něčemu a našla jsem někoho, kdo mi dokázal poradit nejen jak se učit, ale i jak se správně učit a to jen tak někdo neumí. Pan Shahid je neuvěřitelně trpělivý, hodný, vždy mi poradí s problémem a pomůže s úkolem či přeloží text, kterému nerozumím. Mám strašnou radost, že mohu znát někoho tak úžasného, jako je on. Moje problémy ve škole jsou minimální a mám vždy strašnou radost, když můžu jít na hodinu. Pokaždé se domluvíme na termínu další hodiny tak, aby to vyhovovalo oběma stranám. Neumím to ani slovy vyjádřit, jak jsem šťastná za tu zásadní změnu v mém životě, a to změnu k mnohem lepšímu a sebevědomějšímu já. Dokážu dokonce to, co jsem jsi nikdy nemyslela, že mi v životě někdy půjde a nikdo mi ten názor už nikdy nevezme. Moc vám děkuji za Vaši důvěru ve mě, za tu příjemnou změnu v životě a za to, že mohu být vašim žákem. Děkuji.